Isnin, 7 April 2014

Bismillahirrahmanirrahim..
Astaghfirullahal 'azdiim..
Ya Allah..aku memohon kepadaMu ampunkan lah dosa2ku Ya Allah..
Sesungguhnya aku sangat berdosa pdMu..aku memohon keampunan daripada Mu Ya Allah..
Ya Allah yg Maha pengampun lagi maha mendengar..tunjukkan lah aku dan bimbinglah aku ke jln Mu Ya Allah..
YaAllah..engkau lindungilah diriku ini dari melakukan perkara2 terlarang..
YaAllah kurniakanlah aku tubuh badan yg sihat sejahtera agar aku dapat terus beribadat dan melaksanakan perintah Mu YaAllah..
Sesungguhnya aku hamba yg kerdil lagi tidak berdaya melawan takdir Mu YaAllah..jauhilah aku segala sifat serta perlakuan yg buruk..saat ini aku merasa sangat lemah dan tidak berdaya..Engkau bimbinglah Aku YaAllah..kurniakan lah aku kekuatan serta kesabaran menghadapi segala ujian dan dugaan..
Ya Allah..engkau lindungilah orang2 disekelilingiku serta orang2 yg aku sayangi YaAllah..Amin Ya Rabbal 'Alamin..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan